donderdag 10 augustus 2017

Strijd tegen Armoede

Vanaf 20 augustus gaan Emiel en Annemiek een zwerftocht maken vanuit Breda naar het Binnenhof om aandacht te vragen voor de toenemende Armoede en het aantal huisuitzettingen in Nederland. Onderweg daarna toe, kunt u aansluiten, om als Nederlandse het statement, het protest tegen het genoemde te bekrachtigen.

                    Als u op deze tekst klikt kunt u steun betuigen of aangeven te willen aansluiten

Ik draag deze actie een warm hart toe en hoop dan ook op veel aandacht en dat drommen Nederlanders zich zullen aansluiten aan het begin van de zwerftocht of ergens onderweg opdat het op en om het Binnenhof bomvol komt te staan. (Wat een hoopvolle gedachte is)

Ik ben zelf hartpatiĆ«nt en in een steeds zwaarder wordende staat doordat er binnen de armoede veel pesterijen ontstaan. Dat als iemand, zoals ik, ageert tegen de gemeente over zijn slechte nakomen van de zorgplicht naar de burger toe. Voor mij, voor ons doen ze niks, dusdanig dat ik wel kan stellen dat ze mij pogen dood te slaan, om mijn meer dan terechte kritiek , zo ook op uitvoerende (subsidie verslindende instanties). Zij mij dan ook  in de doofpot willen verkrijgen, al een 7 jaar durende strijd. De gemeente willen alleen burgers, inwoners, die gelaten de armoede zwijgend doorstaan, zo ook de slechte uitvoering van de zorgplicht jegens burgers zwijgend accepteren. Helaas ben ik niet van het zwijgende type, temeer omdat ik mij verantwoordelijk voel voor mijn gezin, wat de gemeente niet met mij deelt en zelfs mijn kinderen molesteert om mij de mond te snoeren. Door mijn hartconditie, kan ik zelf niet mee zwerven, hoewel dat er voor mij en mijn gezin weer aan zit te komen Dat zeker, als Nederland blijft zwijgen, blijft wegkijken om ook onze situatie niet te willen verbeteren. Feitelijk zijn veel mede-burgers de gemeente en zijn de basis dat deze ellende kan blijven voortbestaan. Gewoon oorzaak en gevolg. Zwijgen maakt medeplichtig, mijn inziens. Ik wens Emiel en Annemiek veel aandacht toe, daarmee zeggend dat door hen Armoede en huisuitzettingen veel aandacht verkrijgen mag, meer als u mee doet, of geeft u niks om Mede-Nederlanders? 


video