vrijdag 17 maart 2017

Rechtspraak

Zelf heb ik helaas meerdere malen te maken gehad met de zogenaamde onafhankelijke rechtspraak in Nederland. In de gelopen rechtszaken kan ik niets anders vaststellen, dan dat mijn (ons) verweer, bewijslast door ons aangedragen, steeds weer terzijde is gelegd door rechters. Dat dus, in het belang van grootmachten, wat o.a wil zeggen in het voordeel van gemeente, uitkeringsinstanties, woningcorporaties, bewindvoerders en zelfs hulpinstanties. Rechters werken mee om burgers naar de knoppen te helpen, zijn in deze zelfs een middel voor o.a de genoemden om burgers de nek om te draaien. Mijn laatste aanvaring, met de zwarte toga's is in dit artikel benoemd;  >>http://achterhuisnederland.blogspot.nl/2017/02/rechtstaat-en-bewindvoerders.html <<




In de link hierboven kunt u o.a. waarnemen hoe de rechtbank, probeert om een hoger beroep in verband met een ontslag van een bewindvoerder, geen gestalte hoeft te geven in een daadwerkelijk hoger beroep. Voornamelijk omdat het dan een eerdere gemene opzet van de gemeente, de inhoud zal ontnemen, van ons een bewind te eisen. Net zoals eerder, men een leugenvolle brief van de gemeente waarde gaf, omtrent het ontslag van zijn voorganger, dit om het in het voordeel te laten werken van de gemeente die keer op keer rechters weet te gebruiken tegen burgers. Waar ik alleen maar over kan zeggen, rechters voldoen daar graag aan, vergeet dus maar een zogenaamde onafhankelijke rechtsstaat. Tussendoor nog geprobeerd twee rechtszaken gestalte te geven tegen de gemeente, omdat men geen gevolg wilde geven aan bezwaren en klachten. Dit heeft men op diverse manieren proberen tegen te houden, o.a. door mij mijn uitkering te ontnemen, zodat ik de griffiekosten niet kon voldoen. Toen eenmaal betaald door een derde, stelde men de rechtszaak uit en uit, hoefde de gemeente geeneens een verweer in te dienen binnen een vastgesteld termijn, waar men 2x ver overheen ging. De twee zittingen die uiteindelijk volgde waren een lachertje, waar de gemeente bij 1 zitting geeneens aanwezig was. Het was toch al op voorhand kat in het bakkie in het voordeel van de gemeente,zoals het voor alle grootmachten tegen burgers, al een gelopen zaak is, in het voordeel van de grootmachten. 

Helaas is er al snel sprake van grootmachten tegenover burgers. Het is gewoon bek dicht, braaf zijn, zit als je te maken krijgt met alles wat groter is dan een burger, wat niet alleen opgaat voor hen met lage inkomens, ook de beter bedeelden worden regelmatig gepakt. Hetgeen Nico van den Ham ook laat zien op zijn website, te weten in o.a. deze twee artikelen: 
 1) >> http://nicovandenham2.blogspot.nl/2017/03/slachtoffer-corrupte-rechtspraak-doet.html <<
2) >> http://nicovandenham2.blogspot.nl/2017/03/slachtoffer-van-criminele-rechters.html <<


Gaandeweg de jaren in diepe ellende ben ik de zogenaamde vrijheid in Nederland, steeds minder gaan ervaren. Is de indruk van mij aangaande onze democratie, meer en meer op een grote façade gaan lijken, hetgeen gewoon is. Er wordt niet alleen gesjoemeld in onze rechtspraak, maar veel breder, vermoed zelfs dat de resultaten van onze verkiezingen, niet de daadwerkelijke resultaten laten zien van ons stemgedrag. 

Het wordt tijd voor een grote verandering, waar naar mijn mening, Rients Hofstra heldere ideeën over heeft, wat u kunt waarnemen in de volgende link; >> https://rientshofstra.nl/ >>

Het wordt hoog tijd om Voor Iedereen 'n Eerlijke Samenleving te creëren. 


We moeten samen een front gaan vormen om VIES te bereiken.

VOOR IEDEREEN 'N EERLIJKE SAMENLEVING