vrijdag 8 januari 2016

Henk Faasen wordt in Arnhem kapot gemaakt omdat....



De bovenstaande reactie stond onder een artikel over ons gezin Faasen op De Lange Mars ( aanklikken) Vermoedelijk, gezien de inhoud een reactie geplaatst door Alex Mink ( Arnhemse wethouder van de SP ) of van Alex Kerver ( veiligheid en hoofd kabinet burgemeester Arnhem )

Voor mij een verklaring waarom ik en mijn gezin een kruisje hebben staan achter onze naam bij alle hulp en overige (overheids) instanties, wat inhoud geeft aan niet helpen, flink dwarszitten. Instanties die na onze klachtenprocedures tegen de gemeente, Jeugdzorg, UWV, HGM (VGGN) flink dwars zijn gaan liggen. 

Alle nieuw hulpinstanties boden nadien geen hulp meer aan, en Jeugdzorg bleef maar klets-verhalen over ons ophangen, met in de basis, een klets-verhaal van mijn oudste broer, wie in 2007 een valse melding deed bij het AMK, om te voorkomen dat mijn gezin hem mogelijk teveel geld zou kosten. Een klets-verhaal wat nu 8 jaar later nog steeds misbruikt wordt door Jeugdzorg en de RvdK als o.a. de gemeente daar opdracht toe geeft. Waar de afdeling van Alex Kerver in 2015 zeer direct bij betrokken was, met als doel om mij (ons) de mond te snoeren, op Twitter! 

En ja ik ben na mijn dood (hartstilstand) gaan twitteren over B&W Arnhem en de raad. Niet met lasteren en beledigen maar met de waarheid te vertellen. Wat alleen maar laster en belediging is omdat de gemeente Arnhem, de politie en rechtbank in hun zak hebben.Wie beiden nooit mijn waarheid, bewijzen zullen meenemen, want ze zijn op de hand van B&W Arnhem en de raad. Noemt men ook wel corruptie. 

Het is gewoon van de zotte dat een Ambtenaar/veiligheidsmanager van Alex Kerver mij gaat bedreigen met arrestatie en afname jongste dochter omdat ik de waarheid (bewijsbaar) op Twitter verkondig. Een ambtenaar die mijn dochter niet kent, onze situatie niet kent ( alleen kletsverhalen ) en even een brief schrijft op basis van kletsverhalen, ook op de hand van de gemeente, van Jeugdzorg en RvdK. Nog een keer: 



Wiens brief ons verweer tijdens zitting met een fake-kinderrechter ( Kolonel bij defensie) (?) ook nog eens in de prullenbak liet kieperen. Nee, meneer de Ambtenaar had gelijk, met niks, die wij eerder nooit gesproken of gezien hadden, niet eerder dan in juni 2015. Zie afbeelding hieronder. Deze brief werd trouwens opgesteld in opdracht van Burgemeester Kaiser> Alex Kerver, volgens zeggen van de ambtenaar. Want wat ik schreef op Twitter o.a. over Kaiser doe je niet! Nee mag niet op straffe van de straat op en kinderroof dus! En als deze eigen gemeentelijke valse rechtsstaat niet werkt doen we het wel even via de zogenaamde onafhankelijke rechtsstaat, voor zeker functionerend in de zak van de gemeente!

Tussen Rode Haakjes, de brief van de Ambtenaar had een grote invloed! Dreiging achter de hand, kap je niet met Twitter dan kind kwijt!  Niet uitgevoerd door bemoeienis Break the System en Nico van den Ham! Een vonnis terwijl wij op 16 juni af hadden gesproken om onze dochter vrijwillig onder toezicht te stellen, anders de straat op, dochter kwijt, zie hieronder. Dan roch nog een vonnis, smerig spelletje!



De huidige voogd, geeft zelf aan ik weet echt niet wat ik hier doe! De hulpverlener van het leger des Heils ( fake zorgleveringsovereenkomst ) weet het ook niet. Hij is zelf wel oké! De nieuwe bewindvoerder ( wel oké ) ook niet, ziet alleen wat R. Melse fout heeft gedaan, zo ook zijn schulden verhogende werking!

GEWOON SCHANDALIG DAT IEMAND VAN DE GEMEENTE VERKLAARD OP DE LANGE MARS WAAROM IK ( WIJ ) KAPOT MOETEN! 
( Voorliggend om gedane klachtenprocedures )